Spoločne za región - Kvíz

Kvíz

Dôležité linky


PPA

www.apa.sk


 

Logo - TSK

www.trnava-vuc.sk


mpsr

www.mpsr.sk      


 

iropeuprvleader

 


 

Aktuálne počasie

dnes, piatok 19. 4. 2024
slabý dážď 11 °C 2 °C
sobota 20. 4. slabý dážď 10/4 °C
nedeľa 21. 4. zamračené 9/3 °C
pondelok 22. 4. zamračené 8/2 °C

Dátum a čas

Dnes je piatok, 19.4.2024, 7:30:23

Navigácia

Obsah

Spoločný marketing regionálnych značiek na juhozápadnom Slovensku

Dňa 22.01.2014 bola podpísaná zmluva o NFP (číslo zmluvy: 0900542) na realizáciu projektu s názvom: "Spoločný marketing regionálnych značiek na juhozápadnom Slovensku". Zámerom projektu je zvýšiť povedomie o systéme značenia s ohľadom na participujúce značky, vybaveniu INFObodov, nasmerovaniu potenciálnych zákazníkov priamo k výrobcom, producentom a poskytovateľom služieb, ďalej v oslovení širokej verejnosti, potenciálnych odberateľov/užívateľov najmä prostredníctvom médií a prezentácii na významných podujatiach, dôraznejšie cielenej propagácii držiteľov značky a podporiť tak uchovanie a rozvoj tradícií, zručností, zvyklostí, miestnych trhov, jarmokov a na to nadväzujúci rozvoj a skvalitňovanie existujúcich služieb v turizme. 

  • Názov žiadateľa - koordinačná MAS, projektový partner 1 (PP1): OZ Mikroregión  RADOŠINKA
  • Názov projektového partnera 2 (PP2): Regionálne združenie Dolná Nitra o. z. 
  • Názov projektového partnera 3 (PP3): Občianske združenie pre rozvoj mikroregiónu „Požitavie – Širočina“
  • Názov projektového partnera 4 (PP4): Miestna akčná skupina Stará Čierna voda (Local Action Group Stará Čierna voda)
  • Názov projektového partnera 5 (PP5): Miestna akčná skupina Dudváh (Local Action Group Dudváh)
     

V rámci projektu spolupráce budú realizované nasledovné aktivity: 

1. aktivita: Zriadenie infobodov regionálnej značky

  • Vytvorenie mobilných INFObodov regionálnej značky
  • Školenie personálu INFObodov
     

2. aktivita: Zabezpečenie spoločných marketingových materiálov regionálnej značny

  • Obsahová, grafická príprava a tlač Katalógu certifikovaných producentov a poskytovateľov služieb (držiteľov regionálnych značiek) v SJ/AJ/HU 
  • Vytvorenie elektronickej mapy
  • Grafická práprava a tlač trhanej mapy
  • Príprava TV spotov
  • Vysielanie TV spotov v regionálnej a národnej TV
     

3. aktivita: Zabezpečenie spoločných marketingových aktivít (podujatí) regionálnej značky

  • Podujatie "Dedina v meste"
  • Účasť na veľtrhoch
     

4. aktivita: Manažment projektu

 

VÝSTUPY Z PROJEKTU 

INFObod regionálnej značky:

infobod


TV spoty:

  • Spoločná prezentácia regionálnych značiek „regionálny produkt PONITRIE®“ a „regionálny produkt MALODUNAJSKO - GALANTSKO®“

  • Prezentácia certifikovaných produktov s regionálnou značkou „regionálny produkt MALODUNAJSKO - GALANTSKO®“

  • Prezentácia certifikovaných produktov s regionálnou značkou „regionálny produkt MALODUNAJSKO - GALANTSKO®“

  • Prezentácia certifikovaných služieb s regionálnou značkou „regionálny produkt MALODUNAJSKO - GALANTSKO®"

  • Prezentácia certifikovaných služieb s regionálnou značkou „regionálny produkt MALODUNAJSKO - GALANTSKO®"

  • Prezentácia certifikovaných produktov a služieb s regionálnou značkou „regionálny produkt PONITRIE®"

  • Prezentácia certifikovaných produktov a služieb s regionálnou značkou „regionálny produkt PONITRIE®"

  • Prezentácia certifikovaných produktov a služieb s regionálnou značkou „regionálny produkt PONITRIE®"

  • Prezentácia certifikovaných produktov a služieb s regionálnou značkou „regionálny produkt PONITRIE®"

  • Prezentácia certifikovaných produktov a služieb s regionálnou značkou „regionálny produkt PONITRIE®"